Güneşin Zaptı Yakın

Transandantal Dervişler Ocağı'na hoşgeldiniz!
Ekmeğinizi, suyunuzu alın.!
Ve dönmeye başlayın...

Ocağın Temel Kelamı

"Hayat, koordinatları belli olmayan bir alan üzerinde kopartılan patırtıdır; evren ise sara hastalığına tutulmuş geometri..." Cioran

22 Kasım 2008 Cumartesi

Rast Gele Dostum...

Arka planda Sertab'ın İncelikler Yüzünden parçası çalıyordu. Bu parçanın çalmasının elbet bir nedeni var. Yoksa bu yazının amaçlandığı gibi ortaya çıkması mümkün olmazdı. Sonra Crash and Burn çalmaya başladı eskilerden, Savage Garden'ın...Bilirsin dostum sen bu şarkıyı.

Güç yüzüklerini taktıktan sonra söylenmişçesine yazılan beyinsizce iyimser şarkıları bir kenara atacaksın dostum öncelikle. Onlar sen ve senin gibiler için yazılmıyorlar...

Dostum, biliyorsun ki herşey rast gitmiyor. Yıllardır gitmedi. Yıllar getirmekten ziyade götürdü. Dünyanın gün be gün hayal kırıklığına dönüştüğü günlere şahit olduk beraberce. İstediklerimiz olmadı. Elimizde olmayan şeyler gerçekleşti ve haykırsak da eninde sonunda sessizlikle aynı kapıya çıktı. Kimilerinde de bizim de kusurumuz vardı bunda elbet olmaz mı, ancak yapamadık, kendimizi belli doğrultulara itemedik, ilerletemedik. Bazen de yaptık ellerimizden gelenleri, sadece gemilerimiz kayalara çarpıp parçalara ayrıldı, düşen tahtalara sarılıp karaya geri sürüklendik, yeni gemiler inşa ederken onları da rüzgar aldı. Bazense çok tembeldik, odun kesmeye, gemi yapmaya üşendik.

Oldu, bu tip şeyler oldu, ve de olacak. İlk yaşayan ne sen ne de beniz. Ve biz de kimi zaman yaptık istemediğimiz, yapmayız dediğimiz şeyleri, her ne kadar kendimizce duruş benimsermişçesine dursak da. Azabımız, gazabımız süregider.Varsın gitsin, zaten bu saatten sonra, bu kadarından sonra, bizden sevgi pıtırcıkları, iyimserlik kabarcıkları çıkmayacak, hayatı yaşayacağız, ama anlık tatmine çalışarak, sabah kalkıp aynalarda hayata ve olanlara küfrederek, kalabalıklarda bunalarak, konuşmalarda kilitlenerek, yaptıklarımızdan bayarak, olumlu ve güzel addettiğimiz şeylerden bile istediğimiz ve aradığımız mutluluk ve tatmini alamadan, geleceğe dair bir hayalimiz olsa da umudumuz olmadan, sadece hayatı, yapabileceğimiz en iyisini isteyerek sürdürmeye çalışaraktan yaşayacağız belki, hatta artık öylesine alışmış olacağız ki, bu halin içinde bulunmaktan zevk alır hale gelecek, dışına çıktığımızda yabancılık hissedeceğiz, hep olanlar olmaya devam edecek ve yep yenileri eklenecek ama:

Şimdi yapılması gereken, savaştan kaçıp sonsuza kadar namsız,korkak kalmaktansa cephede durup savaşa devam etmektir. Belki hücumlara kalkamayacağız, kurşunlarımızı tükettik belki, ancak siperlerimizde duracak, ve savaşa devam edeceğiz, düşman gelip de silah zoruyla süngümüzü kırana kadar.

O nedenle Eagle Eye'ı dinle sen...

Save tonight
Fight the break of dawn!

Geceyi kurtar dostum. Siktir et. Değmez bir şeye. Üzerinde bu kadar durursan, 5 paralık, içi geçmiş, kalbi, ruhu , beyni kararmış ve çürümüş dünyaya ve hayata icab ettiğinden fazla değeri vermiş olursun.

Güneşi de zapt ederiz dostum. Senin içindeki bu gizli aydınlık duradursun yeter ki dostum...

1 yorum:

Roy Keane dedi ki...

Akıyor gözümden yaşlar... Muhteşem bir yazı olmuş. İncelikler yüzündenle başladım.İkinci okuyuşta save tonightla okuyacağım.Word'e kaydedip bir ömür boyu da saklayacağım.

Tesadüf mü bilmiyorum ama ta dünden bu gece 3'de o ilaçları içip yenilgiyi kabullenmeye karar vermiştim, (yazıyı okuma saatim 03.00) ama bu şerefsizliği yapan karşı taraf cezasını neden ben çekiyorum dedim ve çok çok daha sıkı sarıldım hayata. Merak etme kurşun bitebilir ama hala fırlatacak boş Nefes Pilsen şişelerimiz var hayata be abi. Olmadı yumruk yumruğa da kapışırız süngü de neymiş!

Onurumla oynanmışken elbette her nefes cam kırıkları misal saplanacak yüreğime. Lakin bizim gibi mazoşist adamlar o cam kırıklarını tek tek hiç de eizlmeden bükülmeden çıkarmıştır,ben hatta daha ileri gittim karşı tarafa sapladım bu sefer gözümden yaşlar gelirken bile.

Ömrüm boyunca bana böyle bir yazı yazılmamıştı ve değerini tahmin dahi edemezsin.

Pain of Salvation-Ashes. Gerekirse rapidshare a da yüklerim üşenirim abi kastırma limewire falan diyorsan. Özel saplantımdır. Şu senin lifehouseu da indireceğim tez zamanda.

Last man standing modunda 2 kişilik ordumuzla dünyaya meydan okumaya devam. Yeri geldiğinde age ofta yaptığımız gibi tek adam kaçırır onagerlarla ormanın içinin yarar izole bir ülke kurarız sözüm söz.