Güneşin Zaptı Yakın

Transandantal Dervişler Ocağı'na hoşgeldiniz!
Ekmeğinizi, suyunuzu alın.!
Ve dönmeye başlayın...

Ocağın Temel Kelamı

"Hayat, koordinatları belli olmayan bir alan üzerinde kopartılan patırtıdır; evren ise sara hastalığına tutulmuş geometri..." Cioran

6 Mayıs 2009 Çarşamba

Bu Su Hiç Durmaz...

Her ne kadar saygın bir sanatçı olsa da Leman Sam'a, ve tabi ki asla ve asla Gülben Ergen'e verilmemesi, arkada Erkan Oğur ve ekibiyle beraber Bülent Ortaçgil'den sonsuza dek dinlenesi, hayatın özetini, her ne kadar buruk da olsa en güzel ve isabetli yapabilmiş o güzel şarkı...
Verimin yok olduğu anlarda...


Açıkhava konserini ısrarla izleyiniz:
http://www.youtube.com/watch?v=Jy2X1eEURDM&feature=related

Kar gibi örttün üstünü
İçinde tüm çiçekler
Birer birer titrediler
Uykusuzluğundan belliydi
Kafanda birikintiler
Teker teker döküldüler
Sen hep kendine önlemler aldın
Ben kendime yasaklar koydum
Önümüzde barajlar var
Bu su hiç durmaz

Yaşamak dop doluydu
Akan pınarlar gibi
İnanmayanlar beklediler
Umutlarını borç verdin
Cebinde hiç kalmadı
Dostların anlamadılar
Sen hep kendine önlemler aldın
Ben kendime yasaklar koydum
Önümüzde barajlar var
Bu su hiç durmaz

Nar gibi güzelliğin gizliydi
Vereceklerin fazlaydı
İnsanlar inanmadılar
Sustun sustun konuşmadın
Sonra kaçtın arkana bakmadan
İnsanlar şaşırdılar
Sen hep kendine önlemler aldın
Ben kendime yasaklar koydum
Önümüzde barajlar var
Bu su hiç durmaz...

Hiç yorum yok: