Güneşin Zaptı Yakın

Transandantal Dervişler Ocağı'na hoşgeldiniz!
Ekmeğinizi, suyunuzu alın.!
Ve dönmeye başlayın...

Ocağın Temel Kelamı

"Hayat, koordinatları belli olmayan bir alan üzerinde kopartılan patırtıdır; evren ise sara hastalığına tutulmuş geometri..." Cioran

25 Mayıs 2009 Pazartesi

O an yazmak !!!

Bazı anlar vardır.
Yazmak isteği içine düştüğünüz. Bir eski büyük yazarımızın dediği gibi yazmasanız çıldıracağınız. Ama kelimeleri toplayamadığınız, ne yazacağınızı bilemedeğiniz...

Kaleminizin köreldiği, kalemtraşınızın beyninizin girdaplarında kaybolduğu o anlar.

Dudaklarınız öne doğru kapalı olur o an. Gözlerinizde anlamsız fakat bir o kadar da dingin bir bakış, tam duvara doğru. Vakur bir duruş, öne kambur sırtınıza rağmen, kapanmaya direnen gözlere rağmen dimdik vakur bir ayakta kalış...

Sözlerin yarım kaldığı, hissedilenin dillendirilemediği o an...Yazabilmek ne güzel, anlatabilmek ne zordur!

2 yorum:

Roy Keane dedi ki...

Muhteşem tribal etiketli yazılarından birisi bu. Yazmak isteyip yazamamak... Bana da çok olur ki eminim o anlarda yazabilseydik roman olacak hayatlar yaşadık.

Ben patlayacağım bu gece,orası kesin. İçimden geleni ölüme meydan okurcasına bir coşkuyla yazmak istiyorum.

aycacik dedi ki...

çok sevdiğim bi cümleyi anımsadım:

"Benim söylemek için çırpındığım gecelerde siz yoktunuz." *






*Özdemir Asaf