Güneşin Zaptı Yakın

Transandantal Dervişler Ocağı'na hoşgeldiniz!
Ekmeğinizi, suyunuzu alın.!
Ve dönmeye başlayın...

Ocağın Temel Kelamı

"Hayat, koordinatları belli olmayan bir alan üzerinde kopartılan patırtıdır; evren ise sara hastalığına tutulmuş geometri..." Cioran

1 Kasım 2009 Pazar

Yaz, bir kenara yaz...

Yazacağım.
Yazamıyorum.
Parça pincik taslaklar, bölük pörçük paragraflar var elimde, hepsi bu.

Kimisi kağıt parçalarında çekmecelerde, kimi not defterlerinin orta sayfalarındaki gizli köşelerinde, kimi bilgisayar masaüstümde, kimisi ufak bir flash disk hafıza belleğinin ücra bir klasörünün içinde. Bir kısmı derli toplu, bir kısmının hiç hayrı yok.

Italo Calvino da öyle yaparmış. Gittiği farklı yerlerden, şehirlerden kendine aksedenleri küçük not defterlerinde tutup kitaplarını o notların kitap formatına formüle edilişi ile yazarmış.

Uzun bir süre yazmamış, günleri, geleni geçeni, duygu ve düşünceleri belgelendirmemiş olmam bir hataydı. Bir senedir bunu bir nebze yapmaya çalışıyorum.

Bir sene içinde. Bir sene içinde bitmiş olacak.Diye umuyorum. Düşündüğüm bir iki kesin isim var, ama adı bende saklı. Belki de sandığım kadar değeri ve gücü yok parça parça benliğimden kopmuş olan ve olmakta olan sözlerimin. Ama içimden bir his öyle olmadığını söylüyor, eğer ben ayıklama ve imbikten geçirme prosedürünü doğru yapabilir ve de örgüyü doğal, uygun ve akıcılık sağlayabilecek bir platform üzerine oturtabilirsem...

1 yorum:

aycacik dedi ki...

Ben simdiden çok heyecanlandim harika bir haber, kolay gelsin ve her yardıma hazırım!