Güneşin Zaptı Yakın

Transandantal Dervişler Ocağı'na hoşgeldiniz!
Ekmeğinizi, suyunuzu alın.!
Ve dönmeye başlayın...

Ocağın Temel Kelamı

"Hayat, koordinatları belli olmayan bir alan üzerinde kopartılan patırtıdır; evren ise sara hastalığına tutulmuş geometri..." Cioran

7 Temmuz 2009 Salı

Gecenin Menüsü - 6


1-Yann Tiersen - Summer 78

2- Radiohead - All I Need

3- Ezgi'nin Günlüğü - Oyun

4- Ricardo Villalobos - Chromosul

5- Sufjan Stevens - Chicago

6- Fahir Atakoğlu - Yeşilada(Kıbrıs Belgeseli)

7- Moloko - Familiar Feeling

8- The Cardigans - War

9- Fairground Attraction - Perfect

10- Beck - Everybody's Gotta Learn Sometimes

3 yorum:

Roy Keane dedi ki...

Bu filmden çok etkilenip ertesi hafta hem de Gazi Üni'de Lenin'i anlatmıştım kooperatifçilik sunumumda. Cidden etkilendim ortak bir yönümüz daha çıktı dostum.

Thermo Rheumon dedi ki...

Açıkçası filmi izlemedim, elimde sadece müzikleri var. Onlara bayıldım ama hakikaten

Dvd dedi ki...

I love this film, and the music is just amazing! I don't know why I didn't do it the first time, but now I'm gonna get the album (don't tell the police how ;)